LITAR I PO DNEVNO !!!

Standard
Treba piti mnogo, oko litar i po tečnosti dnevno. I više ukoliko se bavite sportom i posle bilo kakvog napora.
Gubitak od 2 odsto vode po kilogramu izaziva gubitak od 20 odsto sposobnosti za napor.
U slučaju dijeta za mršavljenje takodje treba mnogo piti, jer telo povećava proizvodnju otpadaka.
Voda ne izaziva slabljenje, ali smanjuje zamor eliminisanjem toksina i sprećava bubrežne smetnje. Najzad, kada je tečnost u pitanju, treba se pridržavati samo jednog saveta:
rasporediti unošenje tečnosti na ceo dan i ne jesti preterano slanu hranu.

About Prijatno

Prijatno je blog za pretragu kulinarskih recepata i saveta. Osmišljen kao baza za sve one koji su spremni da podele sa drugima svoje kulinarsko iskustvo. Blog je dobar oslonac za sve kulinarske početnike ali i za one koji su u kulinarstvu pronašli svoje profesionalno opredeljenje.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s