RAVNOTEŽA U ISHRANI

Standard
Organizam u formi zahteva variranje kvaliteta ishrane kojim se izbegava poremećaj ravnoteže. Idealno je uzimati
svakoga dana hranu iz svake grupe: insistirajte na testu, pirinču, suvom povrću, hlebu.
Povrće jedite po želji, nemojte izostavljati porciju mesa, ribe, jaja, dve do tri voćke, ne zaboravljajući pri tom
mlečne proizvode za svaki obrok.
Treba se čuvati kombinacija kao sto su kobasice i pržen krompir.
Ravnotežu u ishrani regulišite malo kaloričnim elementima (voćem i povrćem).

About Prijatno

Prijatno je blog za pretragu kulinarskih recepata i saveta. Osmišljen kao baza za sve one koji su spremni da podele sa drugima svoje kulinarsko iskustvo. Blog je dobar oslonac za sve kulinarske početnike ali i za one koji su u kulinarstvu pronašli svoje profesionalno opredeljenje.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s